Strategie

Plan van Aanpak

Net als bij het voetballen is het belangrijk dat je volgens plan werkt dit maakt de kans op overwinnen vele malen groter. Daarom werken wij met een waterdichte plan van Aanpak:

  • Het doel: Met welke intentie willen jullie de vlogs inzetten? Wat willen jullie precies bereiken met deze vlogs?
  • De doelgroep: Welke doelgroep willen jullie bereiken en op welke manier willen jullie hen aanspreken?
  • Aantal vlogs: Hoeveel vlogs willen jullie bij ons afnemen en hoe vaak willen jullie ze inzetten?
  • Inzet social mediakanalen: Zijn jullie actief op Social Media? En zou een Social Media Campagne door een externe Social media marketing bureau een optie zijn?

Werkwijze

Om het produceren van de vlogs zo efficiënt mogelijk te maken werken wij altijd met hetzelfde werkwijze:

  1. Sparsessie houden en bespreken wat precies de bedoeling is
  2.  Script maken aan de hand van de sparsessie
  3. Naar de destreffende locatie rijden met de auto en aan de slag gaan met vloggen
  4. De vlogs editten en bewerken in gewenste huisstijl, bedrijfskleuren, logo en natuurlijk met NL’se ondertitel.
Onze visie

Goede voorbereiding is 't halve werk